• Product is toegevoegd aan je winkelmandje

Levering

LEVERTIJD

Alle artikelen in onze winkel zijn op voorraad. Indien je op een werkdag voor 23:30 uur besteld, zal je bestelling de volgende dag worden geleverd!

Bestelling geplaatst op Bezorgdag
Maandag (voor 23:30 uur) Dinsdag
Dinsdag (voor 23:30 uur) Woensdag
Woensdag (voor 23:30 uur) Donderdag
Donderdag (voor 23:30 uur) Vrijdag
Vrijdag (voor 23:30 uur) Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

VERZENDKOSTEN

De verzendkosten binnen Nederland zijn €2,49 en naar België rekenen wij €3,99. Vanaf €30,- verzenden wij je bestelling gratis binnen Nederland en vanaf €40,- ook kosteloos naar België.

VOLGEN VAN JE BESTELLING

Je kunt de huidige status van je bestelling vinden in je account. Na het verzenden van elke bestelling zal je een bevestiging per e-mail ontvangen met daarin de track & trace code om je bestelling te traceren.

VERZENDING

De meeste bestellingen worden verzonden als brievenbuspakket via DHL, hier hoef je dan ook niet voor thuis te blijven. Op het moment dat je order verzonden wordt ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code. In de meeste gevallen kan je je bestelling de volgende dag al in huis verwachten.

Niet al onze zendingen passen door de brievenbus. Indien het bestelde niet door de brievenbus past, zal deze als pakket worden verzonden.

VERTRAGING TIJDENS VERZENDING

Als je bestelling wel verzonden is maar je hebt deze nog niet ontvangen, kun je het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet DHL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heb je je bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk je ordernummer te vermelden in je bericht.

Indien je een product niet hebt ontvangen dien je dit uiterlijk 14 dagen na de besteldatum bij Makeupshoppen te melden. Indien dit niet binnen deze termijn gebeurt vervalt het recht op het opnieuw toezenden van het product of – al naar gelang de keuze van de klant – terugbetaling van het betaalde bedrag van dit product.

VERKEERD ADRES/POSTCODE/HUISNUMMER OPGEGEVEN

Indien je een verkeerd adres, huisnummer of postcode bij je bestelling invult en het product niet bij je wordt bezorgd en het product wordt ook niet door de transporteur aan ons retour gezonden, zul je helaas het product opnieuw dienen te bestellen en te betalen. Mochten wij het product op een later moment alsnog retour ontvangen zullen wij je uiteraard het door jou betaalde bedrag terugbetalen.

Indien het product alsnog aan ons retour wordt gezonden en wij het opnieuw aan je toe moeten sturen, zullen de dan te maken verzendkosten bij je in rekening worden gebracht. Deze verzendkosten zul je dan eerst moeten voldoen, waarna het product opnieuw aan jou zal worden toegezonden. Dit proces kan echter wel enkele dagen tot drie weken duren.